Kaarten personaliseren

Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.

Voor elk kaartje moet persoonlijke informatie ingevuld worden, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden.

Hoe werkt het personaliseren?
Hier staat stap voor stap uitgelegd hoe je de tickets kunt personaliseren.

Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.

Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je het beste nog wachten met het personaliseren.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaartje. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.

© Breda Live 2025

Website door Studiofraaj

© Breda Live 2025

Website door Studiofraaj

© Breda Live 2025

Website door Studiofraaj

© Breda Live 2025

Website door Studiofraaj

© Breda Live 2025

Website door Studiofraaj